zondag 30 september 2012

Pinterest projectjes

Je kent het misschien wel... je pinterest-borden staan overvol, maar behalve er naar kijken doe je er niet veel mee...
Wel, het idee kwam van Wollige Wolkjes om daar verandering in te brengen en minstens 1 project per maand van Pinterest te maken.

Ik heb er al wel enkele gemaakt (de tissuecovers o.a.), maar ik wilde me ook wel eens aan iets anders wagen. Dus maakte ik een jurkje met een zeeman-body en een lapje tricotstof.
De tutorial vind je hier.


En dit was mijn resultaat:


Het was trouwens mijn eerste ervaring met tricot-stof... heeft wat tijd gekost en heel veel hulplijnen bij het groepje "Hobby naaiwerkjes" op Facebook.
Het eindresultaat is helemaal goedgekeurd door Sterre, dus wat wil je dan nog meer? :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten