woensdag 17 december 2014

Een feestelijk stofje werd...

Op een avond, een paar maanden geleden, lag ik in bed en checkte nog snel mijn Facebook en dankzij mijn maatje viel mijn oog op 2 prachtige stofjes van bij Chellebel. Zonder na te denken bestelde ik van elk 1m en liet het bij mijn nicht leveren. Familie in Nederland heeft zo zijn voordelen... minder verzendingskosten ;)

Na eventjes twijfelen was ik eruit wat ik met de stofjes zou doen. Het ene stofje past zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo perfect bij Kerstmis, dat ik het gewoon moést gebruiken voor die gelegenheid. Op zoek naar bijpassende voeringstof en paspel vond ik bij Habiba in Leuven hetzelfde stofje... hè hè, als ik iets mis zou knippen of tekort zou komen kon ik dus op heel erg korte termijn wat extra stof gaan kopen.
Maar dat bleek niet nodig, want niet alleen mijn Wonder kreeg een prachtig kleedje, ook mijn Mirakel kreeg nog een overgooiertje uit het stofje.
Omdat het stofje alles in huis heeft om te schitteren hield ik het bij zeer eenvoudige jurkjes.
Wonder kreeg een jurkje uit SVDHZ2 (ik vergat de mouwen erin te zetten, dus het werd noodgedwongen een mouwloze uitvoering) en voor Mirakel werd het de Sweat Pocket Pinafore van Heidi & Finn.






De kleedjes zijn al een paar weken klaar, maar ja, hoe gaat dat... niet meteen tijd om erover te bloggen omdat een mens naast werken en voor de kindjes te zorgen ook nog veel andere dingen wil naaien...



En toen maakten we ook nog foto's voor de kerstkaartjes...
een paar bloopers...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten