zaterdag 23 augustus 2014

Raglan Dress

De afgelopen periode was vooral ons Wonder die met alle naaisels van mama kon uitpakken.
Je zou haast vergeten dat Mirakel hier ook nog rondkruipt (stilaan pogingen doet om rond te 'lopen') en dat mama ook eens iets voor haar mag maken :)

Lang lang lang geleden belandde het patroontje van de Raglan Dress van Brindille & Twig in mijn bibliotheek. Een paar maanden geleden bereidde ik het patroon al eens voor, maar ik deed er daarna niets meer. Nu het herfstige weer heeft toegeslagen was het tijd om er eens aan verder te doen. Alleen moest ik het opnieuw op patroonpapier overzetten, want ondertussen zou maatje 9-12 maanden wat klein zijn. Dus tekende ik 12-18 maanden over en zette mijn schaar in het prachtige stof van Froy&Dind (gekocht bij De Stoffenkamer) en een bijpassend effen rood tricotje (gekocht bij Ki&Ko).
Geheel tevreden met het resultaat mag ik u voorstellen:




Nog een beetje te groot, maar ze zal er wel in groeien ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten